trešdiena, 2011. gada 6. aprīlis

Iedomājos par kādu...

Draugam tālumā...

Es sveicu tevi, draugs
ar zilgu mēness staru,
pār tumšu koku stāviem,
tas nesteidzoties slīd.
Pār daudzu māju jumtiem,
pār neskaitāmiem ceļiem,
to īsto meklējot,
kas smagiem soļiem iets...
Slīd mēness stars,
kā spēku meklējot,
kā balstu vienīgu, kas var
no dzīves gravas ārā celt...
Mans draugs, lai stari skar
šo nakti plakstus tavus,
kas vērti ciet, lai rīts
nāk jaunu dienu teikt.
Spīd logā mēnesstars,
tā roka mana ir , kas var
tik mīļi tavus matus glaust
un mierināt, kad sāp.
Es tevi sveicinu, mans draugs,
ar staru, cerību un domu,
un ticību, ka nāks
vēl dienas baltas, tīras,
un ceļš tavs kalna smailē
pakāpsies. 


2 komentāri:

  1. tādi mēs esam
    tikai smilšu graudiņi
    ko vējš kliedē
    un tādi mēs stagājam no
    dzīvības nāvē un nebeidzams ir
    šīs vienkāršības
    vājprāts.....

    ... starp lietus lāsēm un debesīm....

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par komentāru, paldies par domu rosināšanu!!! Un arī smilšu graudiņiem ir tiesības būt laimīgiem!
    Tad lietus lāses vairs nemērcēs, bet glāstīs un debesis būs paradīze....

    AtbildētDzēst